logo Rzeczy które mają znaczenie, Podaj.to dalej!!

5 typowych objawów świadczących o tym, że nastolatek zaczął brać narkotyki.

Każdy rodzic boi się etapu buntu u swojego nastoletniego dziecka. Rodzinne sprzeczki i łzawe sceny to jedno, gorzej, jeśli zbuntowany nastolatek wpadnie w złe towarzystwo i zacznie eksperymentować z papierosami lub nawet z narkotykami.

Trzeba w porę zareagować, by uchronić nastolatka przed nałogiem, który może mieć dla niego katastrofalne skutki. Oto 5 głównych objawów, na które trzeba zwrócić uwagę:

Jeśli podobał Ci się ten artykuł , podziel się nim! Udostępnij na Facebooku

1.Zapachy

Narkotyki, podobnie jak tytoń, mają specyficzny zapach, którym przesiąka skóra, włosy i ubrania. Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to, czy nastolatek nagle nie zaczął obsesyjnie myć rąk, używać dużych ilości dezodorantów i perfum albo rzuć po kilka gum na raz.

2.Oczy

Po pierwsze, nastolatek, który coś ukrywa, będzie unikał kontaktu wzrokowego. Po drugie, pod wpływem narkotyków oczy robią się zaczerwienione i są nadwrażliwe na światło.

Warto wiedzieć, że kokaina i ecstasy sprawiają, że źrenice robią się dużo większe.

Zobacz podobne

Teraz udostępniane

× Polub Podaj.to na Facebooku Już polubiłem

Nie przegap najciekawszych artykułów! Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych treściach?

Nie, dziękuję Zgadzam się
x